Marketing research "Archetypes" and "Decision-making process of the young generation when choosing a mobile operator"
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F22%3A00058188" target="_blank" >RIV/61384399:31130/22:00058188 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zpracování výzkumu na témata "Archetypy" a "Rozhodovací proces mladé generace při výběru mobilního operátora"
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; mobilní operátor; archetypy
Czech name
Zpracování výzkumu na témata "Archetypy" a "Rozhodovací proces mladé generace při výběru mobilního operátora"
Czech description
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; mobilní operátor; archetypy
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2022
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
31
Place of publication
Praha
Publisher/client name
G82, s.r.o.
Version
—