Marketing communications from the viewpoint of interaction in a virtual environment and education marketing professionals
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F12%3A00040756" target="_blank" >RIV/61384399:31140/12:00040756 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace z hlediska interakce ve virtuálním prostředí a vzdělávání marketingových odborníků
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; virtuální prostředí; interakce; sociální média; vzdělávání; systémové myšlení; znalost
Czech name
Marketingová komunikace z hlediska interakce ve virtuálním prostředí a vzdělávání marketingových odborníků
Czech description
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; virtuální prostředí; interakce; sociální média; vzdělávání; systémové myšlení; znalost
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
ISBN
978-80-7248-800-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
302-307
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě
Place of publication
Opava
Event location
Karviná
Event date
Nov 9, 2012
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—