Four Phases of international penetration of food - retailers in Europe
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F04%3A00019118" target="_blank" >RIV/61384399:31160/04:00019118 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtyři fáze internacionalizace v potravinářských řetězcích v Evropě
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Penetrace; internacionalizace; obchodníci potravinářským zbožím; vlny internacionalizace
Czech name
Čtyři fáze internacionalizace v potravinářských řetězcích v Evropě
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Penetrace; internacionalizace; obchodníci potravinářským zbožím; vlny internacionalizace
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Euroshop Inspiration Motivation Innovation
ISBN
3-87257-266-0
Number of pages of the result
2
Pages from-to
144-145
Number of pages of the book
—
Publisher name
Eurohandelinstitut
Place of publication
Köln
UT code for WoS chapter
—