Hispanic marketing in franchising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F07%3A00028613" target="_blank" >RIV/61384399:31160/07:00028613 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hispánský marketing ve franšízovém podnikání
Original language description
Hlavní témata dokumentu: Franšíza; franšízové podnikání; strategické aliance; joint venture; hispánský marketing; mexický trh; malé a střední podnikání; vertikální kooperace
Czech name
Hispánský marketing ve franšízovém podnikání
Czech description
Hlavní témata dokumentu: Franšíza; franšízové podnikání; strategické aliance; joint venture; hispánský marketing; mexický trh; malé a střední podnikání; vertikální kooperace
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
INPROFORU
ISBN
978-80-7394-016-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
202-208
Publisher name
JU v Českých Budějovicích Ekonomická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Nov 27, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—