Perception of the TV Commercials for the Selected Target Group
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F18%3A00052183" target="_blank" >RIV/61384399:31160/18:00052183 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://emijournal.cz/wp-content/uploads/2015/08/06_VN%C3%8DM%C3%81N%C3%8D-REKLAMN%C3%8DHO-SD%C4%9ALEN%C3%8D-VYBRANOU-C%C3%8DLOVOU-SKUPINOU.pdf" target="_blank" >http://emijournal.cz/wp-content/uploads/2015/08/06_VN%C3%8DM%C3%81N%C3%8D-REKLAMN%C3%8DHO-SD%C4%9ALEN%C3%8D-VYBRANOU-C%C3%8DLOVOU-SKUPINOU.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímání reklamního sdělení vybranou cílovou skupinou
Original language description
Hlavní témata dokumentu: reklama; reklamní spoty; děti; vnímání; dětské reklamy; marketingová komunikace
Czech name
Vnímání reklamního sdělení vybranou cílovou skupinou
Czech description
Hlavní témata dokumentu: reklama; reklamní spoty; děti; vnímání; dětské reklamy; marketingová komunikace
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonomika Management Inovace (EMI)
ISSN
1804-1299
e-ISSN
1805-353X
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
59-65
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—