All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The practice of responses to sounds in little children and difficulties by examination

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F11%3A%230000193" target="_blank" >RIV/61384984:51110/11:#0000193 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nácvik reakcí na zvuky u malých a obtížně vyšetřitelných dětí

  • Original language description

    Cíl práce: Studie, která na skupině dětí (do července 2001 jich bylo cca 50) ověřuje metodiku nácviku cílených reakcí na zvuky a její využití při subjektivních audiometrických vyšetřeních. Použitá metoda: U dětí s podezřením na ztrátu sluchu je prvním krokem stanovení co nejpřesnější diagnózy. Amplitudová a frekvenční specifikace ztráty sluchu je zcela zásadní pro výběr a nastavení sluchadel a je také hlavním indikačním kriteriem pro kochleární implantaci. Určení skutečné velikosti ztráty sluchu je všaku malých dětí do 3 let vždy obtížné, proto jsme se ve své práci zaměřili právě na tuto skupinu dětí. U dětí do 2 let věku je základní subjektivní metodou sledování reakcí dítěte na zvukové podněty a vytvoření podmíněné reakce na zvuk, nácvikem tohoto typu reakcí se zabývá příspěvek Mgr. Péčové. Nácvik cílených reakcí na zvuky je možné začít již po 1. roce věku dětí, mnohé z nich jsou pak po systematickém nácviku schopny naměřit validní subjektivní audiogram kolem 2. roku věku, tedy výra

  • Czech name

    Nácvik reakcí na zvuky u malých a obtížně vyšetřitelných dětí

  • Czech description

    Cíl práce: Studie, která na skupině dětí (do července 2001 jich bylo cca 50) ověřuje metodiku nácviku cílených reakcí na zvuky a její využití při subjektivních audiometrických vyšetřeních. Použitá metoda: U dětí s podezřením na ztrátu sluchu je prvním krokem stanovení co nejpřesnější diagnózy. Amplitudová a frekvenční specifikace ztráty sluchu je zcela zásadní pro výběr a nastavení sluchadel a je také hlavním indikačním kriteriem pro kochleární implantaci. Určení skutečné velikosti ztráty sluchu je všaku malých dětí do 3 let vždy obtížné, proto jsme se ve své práci zaměřili právě na tuto skupinu dětí. U dětí do 2 let věku je základní subjektivní metodou sledování reakcí dítěte na zvukové podněty a vytvoření podmíněné reakce na zvuk, nácvikem tohoto typu reakcí se zabývá příspěvek Mgr. Péčové. Nácvik cílených reakcí na zvuky je možné začít již po 1. roce věku dětí, mnohé z nich jsou pak po systematickém nácviku schopny naměřit validní subjektivní audiogram kolem 2. roku věku, tedy výra

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    BI - Acoustics and oscillation

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0531" target="_blank" >1M0531: Musical Acoustics Research Centre</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů