The practice of responses to sounds in little children and difficulties by examination
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F11%3A%230000193" target="_blank" >RIV/61384984:51110/11:#0000193 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nácvik reakcí na zvuky u malých a obtížně vyšetřitelných dětí
Original language description
Cíl práce: Studie, která na skupině dětí (do července 2001 jich bylo cca 50) ověřuje metodiku nácviku cílených reakcí na zvuky a její využití při subjektivních audiometrických vyšetřeních. Použitá metoda: U dětí s podezřením na ztrátu sluchu je prvním krokem stanovení co nejpřesnější diagnózy. Amplitudová a frekvenční specifikace ztráty sluchu je zcela zásadní pro výběr a nastavení sluchadel a je také hlavním indikačním kriteriem pro kochleární implantaci. Určení skutečné velikosti ztráty sluchu je všaku malých dětí do 3 let vždy obtížné, proto jsme se ve své práci zaměřili právě na tuto skupinu dětí. U dětí do 2 let věku je základní subjektivní metodou sledování reakcí dítěte na zvukové podněty a vytvoření podmíněné reakce na zvuk, nácvikem tohoto typu reakcí se zabývá příspěvek Mgr. Péčové. Nácvik cílených reakcí na zvuky je možné začít již po 1. roce věku dětí, mnohé z nich jsou pak po systematickém nácviku schopny naměřit validní subjektivní audiogram kolem 2. roku věku, tedy výra
Czech name
Nácvik reakcí na zvuky u malých a obtížně vyšetřitelných dětí
Czech description
Cíl práce: Studie, která na skupině dětí (do července 2001 jich bylo cca 50) ověřuje metodiku nácviku cílených reakcí na zvuky a její využití při subjektivních audiometrických vyšetřeních. Použitá metoda: U dětí s podezřením na ztrátu sluchu je prvním krokem stanovení co nejpřesnější diagnózy. Amplitudová a frekvenční specifikace ztráty sluchu je zcela zásadní pro výběr a nastavení sluchadel a je také hlavním indikačním kriteriem pro kochleární implantaci. Určení skutečné velikosti ztráty sluchu je všaku malých dětí do 3 let vždy obtížné, proto jsme se ve své práci zaměřili právě na tuto skupinu dětí. U dětí do 2 let věku je základní subjektivní metodou sledování reakcí dítěte na zvukové podněty a vytvoření podmíněné reakce na zvuk, nácvikem tohoto typu reakcí se zabývá příspěvek Mgr. Péčové. Nácvik cílených reakcí na zvuky je možné začít již po 1. roce věku dětí, mnohé z nich jsou pak po systematickém nácviku schopny naměřit validní subjektivní audiogram kolem 2. roku věku, tedy výra
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
BI - Acoustics and oscillation
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1M0531" target="_blank" >1M0531: Musical Acoustics Research Centre</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů