Media and us
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F14%3A%230000750" target="_blank" >RIV/61384984:51210/14:#0000750 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Média a my
Original language description
Média a my jsou odbornou publikací mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka, ve které výsledky své dlouholeté výzkumné a pedagogické činnosti v oblasti mediální teorie i praxe aplikují na současnou realitu provozování umělecké činnosti. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti, průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace, charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby. Nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam literatury a ucelený
Czech name
Média a my
Czech description
Média a my jsou odbornou publikací mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka, ve které výsledky své dlouholeté výzkumné a pedagogické činnosti v oblasti mediální teorie i praxe aplikují na současnou realitu provozování umělecké činnosti. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti, průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace, charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby. Nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam literatury a ucelený
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů