British and Czech Approaches to the Pedagogy of Voice and Speech
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F19%3AN0000110" target="_blank" >RIV/61384984:51210/19:N0000110 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Britský a český přístup v pedagogice hlasu a přednesu
Original language description
Autorka velmi podrobně představuje britský vývoj hlasové a řečové pedagogiky (Wolfsohn - Hart - George, Berry - Rodenburg), jak ho poznala během svého půlročního stipendia na londýnské Regent´s University (2013) a během stáže u Nadine George (2018). Autorka tento vývoj dále srovnává s českým přístupem, jak se s ním seznámila jako studentka magisterského studia (2011-2015) na KATaP DAMU. Ve své studii autorka pojmenovává základní rozdíly v pedagogice hlasu a řeči v obou zemích. Závěr studie stručně navrhuje praktické využití výzkumu, jenž se autorka snaží uplatňovat v rámci svého pedagogického působení v Hereckém studiu Švandova divadla a v rámci anglického studijního programu na KATaP DAMU. Studie je součástí sborníku Teritoria umění 2018, ISBN 978-80-7331-514-6, vydalo NAMU (2019), s. 128–140, 11 textových stran.
Czech name
Britský a český přístup v pedagogice hlasu a přednesu
Czech description
Autorka velmi podrobně představuje britský vývoj hlasové a řečové pedagogiky (Wolfsohn - Hart - George, Berry - Rodenburg), jak ho poznala během svého půlročního stipendia na londýnské Regent´s University (2013) a během stáže u Nadine George (2018). Autorka tento vývoj dále srovnává s českým přístupem, jak se s ním seznámila jako studentka magisterského studia (2011-2015) na KATaP DAMU. Ve své studii autorka pojmenovává základní rozdíly v pedagogice hlasu a řeči v obou zemích. Závěr studie stručně navrhuje praktické využití výzkumu, jenž se autorka snaží uplatňovat v rámci svého pedagogického působení v Hereckém studiu Švandova divadla a v rámci anglického studijního programu na KATaP DAMU. Studie je součástí sborníku Teritoria umění 2018, ISBN 978-80-7331-514-6, vydalo NAMU (2019), s. 128–140, 11 textových stran.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů