All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

British and Czech Approaches to the Pedagogy of Voice and Speech

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F19%3AN0000110" target="_blank" >RIV/61384984:51210/19:N0000110 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Britský a český přístup v pedagogice hlasu a přednesu

  • Original language description

    Autorka velmi podrobně představuje britský vývoj hlasové a řečové pedagogiky (Wolfsohn - Hart - George, Berry - Rodenburg), jak ho poznala během svého půlročního stipendia na londýnské Regent´s University (2013) a během stáže u Nadine George (2018). Autorka tento vývoj dále srovnává s českým přístupem, jak se s ním seznámila jako studentka magisterského studia (2011-2015) na KATaP DAMU. Ve své studii autorka pojmenovává základní rozdíly v pedagogice hlasu a řeči v obou zemích. Závěr studie stručně navrhuje praktické využití výzkumu, jenž se autorka snaží uplatňovat v rámci svého pedagogického působení v Hereckém studiu Švandova divadla a v rámci anglického studijního programu na KATaP DAMU. Studie je součástí sborníku Teritoria umění 2018, ISBN 978-80-7331-514-6, vydalo NAMU (2019), s. 128–140, 11 textových stran.

  • Czech name

    Britský a český přístup v pedagogice hlasu a přednesu

  • Czech description

    Autorka velmi podrobně představuje britský vývoj hlasové a řečové pedagogiky (Wolfsohn - Hart - George, Berry - Rodenburg), jak ho poznala během svého půlročního stipendia na londýnské Regent´s University (2013) a během stáže u Nadine George (2018). Autorka tento vývoj dále srovnává s českým přístupem, jak se s ním seznámila jako studentka magisterského studia (2011-2015) na KATaP DAMU. Ve své studii autorka pojmenovává základní rozdíly v pedagogice hlasu a řeči v obou zemích. Závěr studie stručně navrhuje praktické využití výzkumu, jenž se autorka snaží uplatňovat v rámci svého pedagogického působení v Hereckém studiu Švandova divadla a v rámci anglického studijního programu na KATaP DAMU. Studie je součástí sborníku Teritoria umění 2018, ISBN 978-80-7331-514-6, vydalo NAMU (2019), s. 128–140, 11 textových stran.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů