Functional sample three-axle chassis of the locomotive
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61672131%3A_____%2F17%3AN0000002" target="_blank" >RIV/61672131:_____/17:N0000002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Funkční vzorek třínápravového podvozku
Original language description
Hnací podvozek s elektrickým přenosem výkonu pro lokomotivu nezávislé trakce pro rozchod 1520 mm.
Czech name
Funkční vzorek třínápravového podvozku
Czech description
Hnací podvozek s elektrickým přenosem výkonu pro lokomotivu nezávislé trakce pro rozchod 1520 mm.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
—
OECD FORD branch
20301 - Mechanical engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TH01010455" target="_blank" >TH01010455: Research and development three-axle chassis 1520</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2017
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
3n-1520
Numerical identification
0-0210-009-00
Technical parameters
Uspořádání pojezdu - C0’C0‘ Maximální rychlost - 120 km/h Rozchod koleje - 1520 mm Vzdálenost otočných čepů - 9700 mm Rozvor podvozku 2x 1850 mm Průměr nových/ojetých kol - 1100 mm / 1020 mm Minimální poloměr projížděného oblouku - 120 m Hmotnost na nápravu - 23 t, nebo 25 t Obrys drážního vozidla - 1-T dle GOST 9238-83 Přenos výkonu - AC/AC, příp. AC/DC Trakční motory - TAM1084C6, příp. TMD5003V1 Max. výkon trakčních motorů (TAM1084C6) - 6x 366 kW Převodový poměr nápravového převodu - 84:17 Typ tlapového ložiska trakčního motoru - 2x soudečkové dvouřadé Typ nápravového ložiska ložisková jednotka CTBU Primární vypružení - flexi-coil pružiny + hydraulické tlumiče Vedení dvojkolí - jednostranné ojničkové Sekundární vypružení - flexi-coil pružiny s naklápěcími podložkami + hydraulické tlumiče (+ aktivní prvky pro natáčení podvozků) Přenos podélných sil skříň–podvozek - excentricky umístěný otočný čep Mechanická část brzdy - brzd. kotouče v discích kol + brzd. jednotky
Economical parameters
Zvýšení tržeb z vlastních nových produktů ve výši 750 mil. Kč, což představuje 75 mil zisku. Nové produkty jsou určeny výhradně pro export, proto předpokládaný export bude ve výši 750 mil. Kč. Podpora exportu časově posunuta v důsledku embarga a poklesu kurzu RUB. Dále z důvodu kontinuity inovace produktů lze předpokládat zvýšení výdajů na výzkum v následném období ve výši 5 mil. Kč ročně z vlastních zdrojů a současně zvýšení počtu zaměstnanců zaměřených na výzkum a vývoj. . V průběhu realizace tohoto výstupu byly vynaloženy společností CZ LOKO investice do technologie, výroby a zkoušení podvozků.
Application category by cost
—
Owner IČO
61672131
Owner name
CZ LOKO, a.s.
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—