All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality of Social Work and Social Services

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F14%3AA1401AIC" target="_blank" >RIV/61988987:17200/14:A1401AIC - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvalita v sociální práci a sociálních službách

  • Original language description

    Publikace popisuje základy problematiky kvality v sociální práci a zejména v sociálních službách a seznamuje tak čtenáře s možnými příležitostmi i riziky, které toto téma přináší. V textu jsou vysvětleny základní pojmy (kvalita, kvalita služeb, management kvality) a specifika kvality v sociálních službách. Následně je popsán vývoj tématu kvality v sociální práci v zahraničí i v českém prostředí. Stěžejní část publikace se věnuje metodám a technikám managementu kvality, které pocházejí z tradičně tržní oblasti (ISO normy, TQM, EFQM aj.) a z oblasti sociální práce (supervize, evaluace aj.). Závěr publikace se věnuje postupům při zavádění kvality do organizací sociální práce a identifikaci přínosů i rizik managementu kvality pro organizace sociální práce.Jedinečnost publikace tkví v komplexním pojetí problematiky a specifickém zaměření na kvalitu v oblasti sociální práce a zejména sociálních služeb.

  • Czech name

    Kvalita v sociální práci a sociálních službách

  • Czech description

    Publikace popisuje základy problematiky kvality v sociální práci a zejména v sociálních službách a seznamuje tak čtenáře s možnými příležitostmi i riziky, které toto téma přináší. V textu jsou vysvětleny základní pojmy (kvalita, kvalita služeb, management kvality) a specifika kvality v sociálních službách. Následně je popsán vývoj tématu kvality v sociální práci v zahraničí i v českém prostředí. Stěžejní část publikace se věnuje metodám a technikám managementu kvality, které pocházejí z tradičně tržní oblasti (ISO normy, TQM, EFQM aj.) a z oblasti sociální práce (supervize, evaluace aj.). Závěr publikace se věnuje postupům při zavádění kvality do organizací sociální práce a identifikaci přínosů i rizik managementu kvality pro organizace sociální práce.Jedinečnost publikace tkví v komplexním pojetí problematiky a specifickém zaměření na kvalitu v oblasti sociální práce a zejména sociálních služeb.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-4315-8

  • Number of pages

    151

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book