Journalistics and entertainment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F04%3A00000090" target="_blank" >RIV/61988987:17250/04:00000090 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15210/04:33125723
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žurnalistika a zábava
Original language description
Zábava v současných masových médiích je nejlevnější prostředek k prožívání volného času, slouží k diskusím, pomáhá překonávat tíživé životní situace (nemoci, samotu, chudobu) a je nejúčinnějším průvodcem komerční reklamy. Zábavnou formou se prezentuj
Czech name
Žurnalistika a zábava
Czech description
Zábava v současných masových médiích je nejlevnější prostředek k prožívání volného času, slouží k diskusím, pomáhá překonávat tíživé životní situace (nemoci, samotu, chudobu) a je nejúčinnějším průvodcem komerční reklamy. Zábavnou formou se prezentuj
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketingové komunikace a firemní strategie
ISBN
80-7318-178-9
Number of pages of the result
16
Pages from-to
98-113
Number of pages of the book
—
Publisher name
FMK UTB
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—