The role of grammar in the advertising manipulation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F05%3A00000002" target="_blank" >RIV/61988987:17250/05:00000002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role gramatiky v reklamní manipulaci
Original language description
Článek se zabývá některými gramatickými kategoriemi, v jejichž uplatňování se reklamní diskurs liší od standardních pravidel: slovesnými způsoby, časy, slovesnými osobami a některými větnými a nevětnými konstrukcemi.
Czech name
Role gramatiky v reklamní manipulaci
Czech description
Článek se zabývá některými gramatickými kategoriemi, v jejichž uplatňování se reklamní diskurs liší od standardních pravidel: slovesnými způsoby, časy, slovesnými osobami a některými větnými a nevětnými konstrukcemi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Západoslovanské jazyky v 21. století I.
ISBN
80-8083-154-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
166-172
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—