Methods and means of persuasion in the mass media
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F05%3A00000012" target="_blank" >RIV/61988987:17250/05:00000012 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
Original language description
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích - v reklamním, žurnalistickém, církevním a politickém diskursu.
Czech name
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
Czech description
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích - v reklamním, žurnalistickém, církevním a politickém diskursu.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Ostrava, Ostravská univerzita v Ostravě
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
40
Foreign attendee count
13
Type of event by attendee nationality
EUR - Evropská akce