Linguistic means of influence in written religious journalism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F05%3A00000020" target="_blank" >RIV/61988987:17250/05:00000020 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výrazové prostředky persvaze v psané církevní publicistice
Original language description
Persvazi působí nové metaforické výrazy, neočekávané metafory, přirovnání, přísloví a jejich modifikace, expresivita vč. kontextové, četný výskyt uvozovek.
Czech name
Výrazové prostředky persvaze v psané církevní publicistice
Czech description
Persvazi působí nové metaforické výrazy, neočekávané metafory, přirovnání, přísloví a jejich modifikace, expresivita vč. kontextové, četný výskyt uvozovek.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F03%2F0547" target="_blank" >GA405/03/0547: Specific features of the communication carried out in the Czech church environment</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
ISBN
80-7368-100-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
131-135
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—