Television advertisements aimed at children
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F06%3A00000031" target="_blank" >RIV/61988987:17250/06:00000031 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama zaměřená na děti
Original language description
Článek analyzuje nejfrekventovanější a typické reklamy zaměřené na děti z května 2005, a to z hlediska produkčních technik, prozodických a verbálních prostředků.
Czech name
Reklama zaměřená na děti
Czech description
Článek analyzuje nejfrekventovanější a typické reklamy zaměřené na děti z května 2005, a to z hlediska produkčních technik, prozodických a verbálních prostředků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Komunikace - styl - text
ISBN
80-7040-819-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
61-65
Publisher name
JČU v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—