On the language of advertising and politics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F06%3A00000032" target="_blank" >RIV/61988987:17250/06:00000032 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15210/06:33125718
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K jazyku reklamy a politiky
Original language description
Hlavní funkcí jak reklamy, tak politiky je přesvědčovat. proto jejich jazyk má mnoho podobných rysů. Článek pojednává o těch nejčastějších.
Czech name
K jazyku reklamy a politiky
Czech description
Hlavní funkcí jak reklamy, tak politiky je přesvědčovat. proto jejich jazyk má mnoho podobných rysů. Článek pojednává o těch nejčastějších.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Komunikace - styl - text
ISBN
80-7040-819-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
67-71
Publisher name
JČU v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—