Advertisements for children - advisor or manipulator?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3AA0800KRE" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:A0800KRE - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklama pro děti - rádce, či manipulátor?
Original language description
Článek je zaměřen na prostředky a strategie, jimiž tvůrci reklam manipulují svou cílovou skupinou - dětmi a mládeží.
Czech name
Reklama pro děti - rádce, či manipulátor?
Czech description
Článek je zaměřen na prostředky a strategie, jimiž tvůrci reklam manipulují svou cílovou skupinou - dětmi a mládeží.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulation and Persuasion in the Journalistic and Commercial Discourses</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
209-215
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—