Narration and Language Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F08%3AA0900QTE" target="_blank" >RIV/61988987:17250/08:A0900QTE - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Narace a vyučování jazyku: Teoretická východiska - výzkum - program
Original language description
Práce se zabývá otázkou relevance narace pro vyučování jazyku. První část je věnována analýze výzkumu narace v disciplínách jazykovědných a dále v pedagogice, psychologii, sociologii a filozofii. Jejím cílem je ukázat kvalitativní proměnu pojmu ?narace?,jeho nový interdisciplinární rozměr a jeho relevanci pro otázky vyučování jazyku. Druhá část podává zprávu o pěti výzkumných projektech uskutečněných v souvislosti s otázkou relevance, fungování a možností narace ve vyučování jazyku. Třetí část tvoří teoreticky zakotvený návrh dvou narativně založených programových konceptů didaktiky jazyka zaměřený na produkci a recepci textu. Výzkum otázek narace je situován do vyučování němčině jako cizímu jazyku v jeho širším pedagogickém kontextu.
Czech name
Narace a vyučování jazyku: Teoretická východiska - výzkum - program
Czech description
Práce se zabývá otázkou relevance narace pro vyučování jazyku. První část je věnována analýze výzkumu narace v disciplínách jazykovědných a dále v pedagogice, psychologii, sociologii a filozofii. Jejím cílem je ukázat kvalitativní proměnu pojmu ?narace?,jeho nový interdisciplinární rozměr a jeho relevanci pro otázky vyučování jazyku. Druhá část podává zprávu o pěti výzkumných projektech uskutečněných v souvislosti s otázkou relevance, fungování a možností narace ve vyučování jazyku. Třetí část tvoří teoreticky zakotvený návrh dvou narativně založených programových konceptů didaktiky jazyka zaměřený na produkci a recepci textu. Výzkum otázek narace je situován do vyučování němčině jako cizímu jazyku v jeho širším pedagogickém kontextu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7368-527-0
Number of pages
278
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—