All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Narration and Language Teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F08%3AA0900QTE" target="_blank" >RIV/61988987:17250/08:A0900QTE - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Narace a vyučování jazyku: Teoretická východiska - výzkum - program

  • Original language description

    Práce se zabývá otázkou relevance narace pro vyučování jazyku. První část je věnována analýze výzkumu narace v disciplínách jazykovědných a dále v pedagogice, psychologii, sociologii a filozofii. Jejím cílem je ukázat kvalitativní proměnu pojmu ?narace?,jeho nový interdisciplinární rozměr a jeho relevanci pro otázky vyučování jazyku. Druhá část podává zprávu o pěti výzkumných projektech uskutečněných v souvislosti s otázkou relevance, fungování a možností narace ve vyučování jazyku. Třetí část tvoří teoreticky zakotvený návrh dvou narativně založených programových konceptů didaktiky jazyka zaměřený na produkci a recepci textu. Výzkum otázek narace je situován do vyučování němčině jako cizímu jazyku v jeho širším pedagogickém kontextu.

  • Czech name

    Narace a vyučování jazyku: Teoretická východiska - výzkum - program

  • Czech description

    Práce se zabývá otázkou relevance narace pro vyučování jazyku. První část je věnována analýze výzkumu narace v disciplínách jazykovědných a dále v pedagogice, psychologii, sociologii a filozofii. Jejím cílem je ukázat kvalitativní proměnu pojmu ?narace?,jeho nový interdisciplinární rozměr a jeho relevanci pro otázky vyučování jazyku. Druhá část podává zprávu o pěti výzkumných projektech uskutečněných v souvislosti s otázkou relevance, fungování a možností narace ve vyučování jazyku. Třetí část tvoří teoreticky zakotvený návrh dvou narativně založených programových konceptů didaktiky jazyka zaměřený na produkci a recepci textu. Výzkum otázek narace je situován do vyučování němčině jako cizímu jazyku v jeho širším pedagogickém kontextu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7368-527-0

  • Number of pages

    278

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book