Perception of workload by men and women teachers and self- assessed health status
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F10%3AA12012VR" target="_blank" >RIV/61988987:17250/10:A12012VR - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Perception of workload by men and women teachesr and self-assessed health staus
Original language description
Příspěvek se zavývá souvislostmi subjektivního zdraví a percipované zátěže mezi muži a ženami vykonávající učitelskou profesi.U výzkumného souboru učitelů působících na druhém stupni základních škol v ČR (N=967) byl podpořen předpoklad o relativně vysokémíře subjektivní pracovní zátěže učitelství. Subjektivního hodnocení vlastního zdraví vykazovalo smysluplné, ale nízké korelace se zátěží i spokojeností učitelů. Rozdíly mezi učiteli a učitelkami byly zjištěny v některých souvislostech subjektivních a objektivních ukazatelů zdraví,věku, délky učitelského zaměstnání a míře důležitosti přičítané profesi.
Czech name
Perception of workload by men and women teachesr and self-assessed health staus
Czech description
Příspěvek se zavývá souvislostmi subjektivního zdraví a percipované zátěže mezi muži a ženami vykonávající učitelskou profesi.U výzkumného souboru učitelů působících na druhém stupni základních škol v ČR (N=967) byl podpořen předpoklad o relativně vysokémíře subjektivní pracovní zátěže učitelství. Subjektivního hodnocení vlastního zdraví vykazovalo smysluplné, ale nízké korelace se zátěží i spokojeností učitelů. Rozdíly mezi učiteli a učitelkami byly zjištěny v některých souvislostech subjektivních a objektivních ukazatelů zdraví,věku, délky učitelského zaměstnání a míře důležitosti přičítané profesi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0726" target="_blank" >GA406/09/0726: Psychological aspects of coping with stress in men and women</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
School and Health. Papers of Health Education
ISBN
978-80-210-5260-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
123-130
Publisher name
Brno MU
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Aug 24, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—