All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

BASIC ASPECTS OF INSTITUTIONALISATION OF AGRICULTURAL EDUCATION IN THE SECOND HALF OF THE 19th AND EARLY 20th CENTURY: THE EXAMPLE OF AUSTRIAN SILESIA

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F19%3AA20023PA" target="_blank" >RIV/61988987:17250/19:A20023PA - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.nzm.cz/veda-a-vyzkum/casopis-prameny-a-studie" target="_blank" >https://www.nzm.cz/veda-a-vyzkum/casopis-prameny-a-studie</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Základní aspekty institucionalizace zemědělského vzdělávání ve druhé polovině 19. a na počátku 20. století - příklad rakouského Slezska

  • Original language description

    Text se zaměřuje na proces institucionalizace zemědělského vzdělávání v období od poloviny 19. století do první světové války. Z hlediska teritoriálního je pozornost upřena na rakouské Slezsko, ačkoliv některé jevy jsou sledovány i v širší geografické perspektivě. Autor v textu upozorňuje na hlavní aspekty, které byly typické pro rozvoj slezského zemědělského školství. Stranou zájmu přitom nezůstává ani charakteristika žáků místních škol. K dosažení vytčených cílů autor využívá jak celozemské hledisko, tak i poznatky o situaci na konkrétních školách.

  • Czech name

    Základní aspekty institucionalizace zemědělského vzdělávání ve druhé polovině 19. a na počátku 20. století - příklad rakouského Slezska

  • Czech description

    Text se zaměřuje na proces institucionalizace zemědělského vzdělávání v období od poloviny 19. století do první světové války. Z hlediska teritoriálního je pozornost upřena na rakouské Slezsko, ačkoliv některé jevy jsou sledovány i v širší geografické perspektivě. Autor v textu upozorňuje na hlavní aspekty, které byly typické pro rozvoj slezského zemědělského školství. Stranou zájmu přitom nezůstává ani charakteristika žáků místních škol. K dosažení vytčených cílů autor využívá jak celozemské hledisko, tak i poznatky o situaci na konkrétních školách.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA18-04624S" target="_blank" >GA18-04624S: Education, the economy and society 1848–1914: The socioeconomic contexts of the development of vocational education infrastructure in Austrian Silesia</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Prameny a studie

  • ISSN

    0862-8483

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    65

  • Issue of the periodical within the volume

    65

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    201-216

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database