All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Geography of the urban retailing structure in the polycentric city

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F05%3AA0900EVZ" target="_blank" >RIV/61988987:17310/05:A0900EVZ - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Geografie maloobchodní sítě v polycentrickém městě

  • Original language description

    Maloobchod zastává důležitou roli v nabídce komerčních služeb města. Jeho dynamický vývoj během transformačního oddobí v postkomunistických městech přinesl významné změny do struktury a prostorového rozložení prodejních jednotek. Tyto změny byly zapřičiněny především působením nadnárodních maloobchodních řetězců, t.j. jejich novými formáty maloobchodních jednotek a novými prostorovými vzorci jejich lokalizace. Jakkoliv jsou tyto strategie společné, vnitřní prostorová struktura polycentrického města vyžaduje užití rozdílných přístupů. Proto příspěvek podavá vysvětlení, jak specifické polycentrické deindustrializující se postkomunistické město podmiňuje prostorové rozložení, hierarchii a strukturu nových prodejních jednotek nadnárodních maloobchodních řetězců.

  • Czech name

    Geografie maloobchodní sítě v polycentrickém městě

  • Czech description

    Maloobchod zastává důležitou roli v nabídce komerčních služeb města. Jeho dynamický vývoj během transformačního oddobí v postkomunistických městech přinesl významné změny do struktury a prostorového rozložení prodejních jednotek. Tyto změny byly zapřičiněny především působením nadnárodních maloobchodních řetězců, t.j. jejich novými formáty maloobchodních jednotek a novými prostorovými vzorci jejich lokalizace. Jakkoliv jsou tyto strategie společné, vnitřní prostorová struktura polycentrického města vyžaduje užití rozdílných přístupů. Proto příspěvek podavá vysvětlení, jak specifické polycentrické deindustrializující se postkomunistické město podmiňuje prostorové rozložení, hierarchii a strukturu nových prodejních jednotek nadnárodních maloobchodních řetězců.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketing management of communities, towns and regions.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Facultatis rerum naturalium Universitatis Comenianae

  • ISSN

    0231-715X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Suplement

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database