Municipal marketing - implement of long term development of town
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3A%230000004" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:#0000004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Městský marketing nástroj dlouhodobého rozvoje města
Original language description
Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu.
Czech name
Městský marketing nástroj dlouhodobého rozvoje města
Czech description
Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketing management of communities, towns and regions.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Obec a Finance
ISSN
1212-1363
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2006
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
23-29
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—