All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Complex regional marketing for the peripheral rural region of Jeseník

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12011ZS" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12011ZS - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko

  • Original language description

    Tato monografie je hlavních výstupů výzkumného projektu ?Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko?, který byl financován Ministerstvem pro místní rozvoj v rámci programu WD ?Výzkum pro řešení regionálních disparit?. Dominantním konceptem od kterého se odvíjel náš výzkum byl komplexní regionální marketing, přičemž cílem bylo napomoci jeho možné aplikaci v regionu Jesenicko popřípadě identifikovat bariéry jeho implementace, jakož i nevyužitý endogenní potenciál, který by marketingovým managementem mohl být aktivován.

  • Czech name

    Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko

  • Czech description

    Tato monografie je hlavních výstupů výzkumného projektu ?Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko?, který byl financován Ministerstvem pro místní rozvoj v rámci programu WD ?Výzkum pro řešení regionálních disparit?. Dominantním konceptem od kterého se odvíjel náš výzkum byl komplexní regionální marketing, přičemž cílem bylo napomoci jeho možné aplikaci v regionu Jesenicko popřípadě identifikovat bariéry jeho implementace, jakož i nevyužitý endogenní potenciál, který by marketingovým managementem mohl být aktivován.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WD-35-07-1" target="_blank" >WD-35-07-1: Complex regional marketing as concept of the development of the rural peripheral region Jeseniky.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7380-320-9

  • Number of pages

    244

  • Publisher name

    Aleš Čeněk

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book