E-learning as a Tool for Support of Teaching Geometry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1701H8Q" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1701H8Q - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning jako nástroj pro podporu výuky geometrie
Original language description
E-learning může být využit jako podpora vyučovacího procesu. Learning Management Systémy představují nástroj pro tuto podporu. V současné době je velmi využívaný LMS Moodle, který umožňuje uživatelům využít mnoho modulů. Jedním z nich je GeoGebra, software pro podporu výuky geometrie.
Czech name
E-learning jako nástroj pro podporu výuky geometrie
Czech description
E-learning může být využit jako podpora vyučovacího procesu. Learning Management Systémy představují nástroj pro tuto podporu. V současné době je velmi využívaný LMS Moodle, který umožňuje uživatelům využít mnoho modulů. Jedním z nich je GeoGebra, software pro podporu výuky geometrie.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
5
Pages from-to
136-140
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—