Teaching Eglish to children with dyslexia in heterogeneous classes: students' perceptions of a presett course
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F01%3A00000005" target="_blank" >RIV/61988987:17450/01:00000005 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách
Original language description
Cílem článkun je zaměřit pozornost na holistické pojetí pedagogických kompetencí. Autorka zkoumala možnosti rozvoje dovedností studentek učitelství reflektovat vyučovací činnosti formou deníkových záznamů.
Czech name
Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání. Sborník k projektu VZO CEZ:J09/98:174500001
ISBN
80-7042-189-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
107-112
Publisher name
OU v Ostravě, Pedagogická fakulta
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—