Importance of the skill to select the textbook in teacher´s education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F02%3A00000015" target="_blank" >RIV/61988987:17450/02:00000015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam dovednosti vybrat si učebnici v učitelské přípravě
Original language description
Příspěvek prezentuje několik výzkumů prováděných v ČR i v zahraničí, které souvisejí s problémem hodnocení a výběru učebnic v činnosti učitele. Podrobně popisuje roli učitele v tomto procesu a zabývá se otázkou přípravy učitelů na tuto činnost.
Czech name
Význam dovednosti vybrat si učebnici v učitelské přípravě
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
ISBN
80-70-42-218-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
355-366
Publisher name
Repronis
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—