The integrating principle in teaching the mother tongue ? textbooks and syllabi, the theory and the school practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F02%3A00000048" target="_blank" >RIV/61988987:17450/02:00000048 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ke komplexnosti ve výuce mateřštiny
Original language description
Příspěvek zdůrazňuje nutnost komplexního přístupu ke školní výuce mateřštiny a blíže si v této souvislosti všímá hodnocení mateřštiny jako jazyka z pohledu českých žáků.
Czech name
Ke komplexnosti ve výuce mateřštiny
Czech description
Příspěvek zdůrazňuje nutnost komplexního přístupu ke školní výuce mateřštiny a blíže si v této souvislosti všímá hodnocení mateřštiny jako jazyka z pohledu českých žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
ISBN
80-7042-218-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
183-189
Publisher name
Stretnutie I.
Place of publication
PdF UMB Banská Bystrica
Event location
Neuvedeno
Event date
Sep 12, 2002
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—