Professiographic sources of changes in professionalizing the teacher-training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3A00000043" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:00000043 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Professiographic sources of changes in professionalizing the teacher-training
Original language description
The article informs on the results of pedeutologic research carried out by a professiographic method. An overview of teacher´s professional activities and of their time-demand has been obtained together with the level of teacherś self-evaluation. The res
Czech name
Professiographic sources of changes in professionalizing
Czech description
Článek informuje o výsledcích pedeutologického výzkumu uskutečněného profesiografickou metodou. Celkový pohled na profesní činnosti učitelů a jejich časové požadavky byl získán společně s úrovní sebehodnocení učitelů. Výsledky dávají možnost srovnání pro
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Volume of the periodical
No. 2(3)
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
PL - POLAND
Number of pages
14
Pages from-to
123-136
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—