Gender a ICT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800S92" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800S92 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Gender a ICT
Original language description
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Czech name
Gender a ICT
Czech description
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Učitelský Spomocník
ISSN
1214-9179
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
03.2008
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
1-3
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—