All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Common Routing to Signalized aim at Teaching for Preprimary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1000MYO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1000MYO - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ

  • Original language description

    Studentka získává úplnou kvalifikaci učitelky mateřské školy ukončením bakalářského vzdělávání v akreditovaném studijním programu. Úplná kvalifikace je v zákoně vymezená odbornou způsobilostí k řádnému vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní činnosti v edukační praxi by se v učitelství pro mateřské školy daly třídit podle několika indikátorů. Zvládání pracovních činností je podmíněno osvojením příslušných kompetencí. Vzdělávací cíle studijního programu jsou formulovány vzhledem k požadavkům edukační praxe, v současné době zejména k požadavku zvládat pedagogické projektování podle Rámcového vzdělávacího programu. K získání kompetencí pro pedagogické projektování jsou studentky vedeny v průběhu celého tříletého bakalářského studia.

  • Czech name

    Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ

  • Czech description

    Studentka získává úplnou kvalifikaci učitelky mateřské školy ukončením bakalářského vzdělávání v akreditovaném studijním programu. Úplná kvalifikace je v zákoně vymezená odbornou způsobilostí k řádnému vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní činnosti v edukační praxi by se v učitelství pro mateřské školy daly třídit podle několika indikátorů. Zvládání pracovních činností je podmíněno osvojením příslušných kompetencí. Vzdělávací cíle studijního programu jsou formulovány vzhledem k požadavkům edukační praxe, v současné době zejména k požadavku zvládat pedagogické projektování podle Rámcového vzdělávacího programu. K získání kompetencí pro pedagogické projektování jsou studentky vedeny v průběhu celého tříletého bakalářského studia.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7368-615-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Pedagogická fakulta OU v Ostravě

  • Event date

    Jan 23, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article