Professional Needs of Primary Teachers in the New Conditions of Curricular Reform and Demands on Proffesional Activities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VYL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VYL - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profesní potřeby učitelů primárního vzdělávání v nových podmínkách kurikulární reformy a požadavcích na profesní činnosti
Original language description
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretickou analýzu přístupů k učitelství v dimenzi diskurzu ?sporu o profesi?, pracovní motivaci a teorie pracovních potřeb, konstruktu pracovní motivace a kvality pracovního života. Dále bude v příspěvku popsána pilotní fáze empirického výzkumu, jehož problémem je analýza aktuálních profesních potřeb učitelů primárního vzdělávání vybraných ostravských základních škol a reflexe reálného výkonu učitelské profese v oblasti systému profesních činností ve vztahu k probíhajícíkurikulární reformě.
Czech name
Profesní potřeby učitelů primárního vzdělávání v nových podmínkách kurikulární reformy a požadavcích na profesní činnosti
Czech description
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretickou analýzu přístupů k učitelství v dimenzi diskurzu ?sporu o profesi?, pracovní motivaci a teorie pracovních potřeb, konstruktu pracovní motivace a kvality pracovního života. Dále bude v příspěvku popsána pilotní fáze empirického výzkumu, jehož problémem je analýza aktuálních profesních potřeb učitelů primárního vzdělávání vybraných ostravských základních škol a reflexe reálného výkonu učitelské profese v oblasti systému profesních činností ve vztahu k probíhajícíkurikulární reformě.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
ISBN
978-80-7368-769-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
731
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Place of publication
Ostrava
Event location
PdF OU Ostrava
Event date
Sep 9, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—