Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100YHV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100YHV - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
Original language description
Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy(dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.
Czech name
Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation
Czech description
Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy(dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy
ISBN
978-83-7455-136-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
—
Publisher name
Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego
Place of publication
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Event location
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Event date
Sep 29, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—