All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100YHV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100YHV - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation

  • Original language description

    Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy(dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.

  • Czech name

    Pedagogical Situation Analysis and Pedagogical Problem Formulation

  • Czech description

    Analýza je výchozím procesem učitele před edukací dítěte ve věku před nástupem do povinného vzdělávání. Podle učitelova zaměření je zacílená na platné legislativní dokumenty; aktuální společenskou, politickou a ekonomickou situaci; objekt mateřské školy(dále také MŠ) a materiální prostředí v něm; geografické prostředí, v němž k pedagogické situaci dochází; širší pedagogický kontext; činitelé pedagogické situace a vztahy mezi nimi, popř. další potřebné oblasti. Nejdůležitější je analyzování těch veličin, které se dotýkají dítěte. Na základě analýzy rozpoznáváme problém. Během analýzy nebo bezprostředně po ní následuje identifikace problému, označení jeho jádra a jeho formulace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Edukacja elementarna - wyzwania, konteksty, dylematy

  • ISBN

    978-83-7455-136-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego

  • Place of publication

    Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

  • Event location

    Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

  • Event date

    Sep 29, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article