PREFERENCE OF USING OF VISUAL CLIPS DURING EDUCATION IN PRIMARY SCHOOL - KNOWLEDGE OR ENTERTAINMENT?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA11011IA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A11011IA - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Preference používání vizuálních klipů ve výuce primární školy - znalosti nebo zábava?
Original language description
Příspěvek pojednává o preferencích učitelů, kteří používají výukový klip pro výuku žáků v primární škole. Článek popisuje výzkumném šetření, které bylo v tomto tématu provedeno a rovněž o souvislostech, které z tohoto šetření vyplývají. Výzkum této problematiky umožňuje sledování hodnot, které je možné tímto výzkumem kvantifikovat.
Czech name
Preference používání vizuálních klipů ve výuce primární školy - znalosti nebo zábava?
Czech description
Příspěvek pojednává o preferencích učitelů, kteří používají výukový klip pro výuku žáků v primární škole. Článek popisuje výzkumném šetření, které bylo v tomto tématu provedeno a rovněž o souvislostech, které z tohoto šetření vyplývají. Výzkum této problematiky umožňuje sledování hodnot, které je možné tímto výzkumem kvantifikovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Technické vzdelavanie ako súčasť všeobecného vzdelávania
ISBN
978-80-557-0071-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
495
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Veĺká Lomnica
Event date
Sep 6, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—