Gifted pupil with dyslexia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA14017YJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A14017YJ - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nadaný žák s dyslexií
Original language description
Prezentovaná kapitola se opírá o výzkum, který je orientován na školní úspěšnost nadaných dětí s dyslexií. Cílem bylo zjisti, jakým způsobem ovlivňuje dyslexie postoj nadaných dětí ke školní práci, k učení a ke čtení. Kapitola předkládá typické charakteristiky dětí s dvojí výjimečností, možnými kompenzačními mechanismy a vhodností vyučovacích metod ve skupině nadaných žáků.
Czech name
Nadaný žák s dyslexií
Czech description
Prezentovaná kapitola se opírá o výzkum, který je orientován na školní úspěšnost nadaných dětí s dyslexií. Cílem bylo zjisti, jakým způsobem ovlivňuje dyslexie postoj nadaných dětí ke školní práci, k učení a ke čtení. Kapitola předkládá typické charakteristiky dětí s dvojí výjimečností, možnými kompenzačními mechanismy a vhodností vyučovacích metod ve skupině nadaných žáků.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Současné trendy ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-7464-023-0
Number of pages of the result
4
Pages from-to
35-38
Number of pages of the book
126
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—