All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School Preparedness in the Field of Social Development of Children before Entering the 1st Form of Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015AN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015AN - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje problematice školní připravenosti v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do1. třídy základního vzdělání. Zaměřuje se na význam socializace a komunikace předškolního dítěte v mateřské škole jako na významnou oblast připravenosti ke školní docházce a zvládání požadavků ve spojitosti s rolí školáka. V souvislosti se sociálním učením dětí v mateřské škole jsou z teorie vybrány poznatky o diagnostikování sociálního učení v praxi a možnosti ovlivnění sociálního učení pedagogem,využití sociometrického testu při diagnostikování vztahů mezi dětmi ve vybrané třídě mateřské školy

  • Czech name

    Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje problematice školní připravenosti v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do1. třídy základního vzdělání. Zaměřuje se na význam socializace a komunikace předškolního dítěte v mateřské škole jako na významnou oblast připravenosti ke školní docházce a zvládání požadavků ve spojitosti s rolí školáka. V souvislosti se sociálním učením dětí v mateřské škole jsou z teorie vybrány poznatky o diagnostikování sociálního učení v praxi a možnosti ovlivnění sociálního učení pedagogem,využití sociometrického testu při diagnostikování vztahů mezi dětmi ve vybrané třídě mateřské školy

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012

  • ISBN

    978-80-7464-167-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    550

  • Pages from-to

    452-462

  • Publisher name

    Universitas ostraviensis

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostravice

  • Event date

    Oct 11, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article