School Preparedness in the Field of Social Development of Children before Entering the 1st Form of Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015AN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015AN - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání
Original language description
Příspěvek se věnuje problematice školní připravenosti v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do1. třídy základního vzdělání. Zaměřuje se na význam socializace a komunikace předškolního dítěte v mateřské škole jako na významnou oblast připravenosti ke školní docházce a zvládání požadavků ve spojitosti s rolí školáka. V souvislosti se sociálním učením dětí v mateřské škole jsou z teorie vybrány poznatky o diagnostikování sociálního učení v praxi a možnosti ovlivnění sociálního učení pedagogem,využití sociometrického testu při diagnostikování vztahů mezi dětmi ve vybrané třídě mateřské školy
Czech name
Školní připravenost v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do 1. třídy základního vzdělávání
Czech description
Příspěvek se věnuje problematice školní připravenosti v oblasti sociálního rozvoje u dětí před nástupem do1. třídy základního vzdělání. Zaměřuje se na význam socializace a komunikace předškolního dítěte v mateřské škole jako na významnou oblast připravenosti ke školní docházce a zvládání požadavků ve spojitosti s rolí školáka. V souvislosti se sociálním učením dětí v mateřské škole jsou z teorie vybrány poznatky o diagnostikování sociálního učení v praxi a možnosti ovlivnění sociálního učení pedagogem,využití sociometrického testu při diagnostikování vztahů mezi dětmi ve vybrané třídě mateřské školy
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspevku X. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2012
ISBN
978-80-7464-167-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
550
Pages from-to
452-462
Publisher name
Universitas ostraviensis
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostravice
Event date
Oct 11, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—