All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Shaping the content of science teaching at the primary educational level in constructivist approach - research of topical issue Water

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13016CQ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13016CQ - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda

  • Original language description

    Publikace se zabývá zejména pozicí obsahu - učiva v přírodovědné výuce, a to především v kontextu didaktické znalosti obsahu a analýzy žákovských představ, jakož i představ studentů učitelství o vodě. Kniha nastiňuje pozici obsahu přírodovědného vzdělávání z hlediska smyslu a cílů přírodovědného vzdělávání na počátku 21. století. Dále analyzuje obsah přírodovědné výuky především optikou Rámcového vzdělávacího programu, podává základní přehled o podstatných a zajímavých vlastnostech vody a naznačuje, které pojmy a dílčí témata jsou vybrány a pracuje se s nimi i v přírodovědném kurikulu 1. stupně základní školy. Výzkumně analyzuje téma vody ve vybraných učebnicích přírodovědy, jakož i představy žáků 5. ročníku o vodě. Rovněž publikace formou výzkumné sondy reflektuje přemýšlení studentů učitelství 1. stupně ZŠ o učiteli přírodovědy a také mapuje jejich představy o vodě. Součástí je navržené integrované kurikulum na téma voda pro 1. stupeň ZŠ.

  • Czech name

    Utváření obsahu přírodovědné výuky na 1. stupni ZŠ v konstruktivistickém pojetí - výzkum tematického celku voda

  • Czech description

    Publikace se zabývá zejména pozicí obsahu - učiva v přírodovědné výuce, a to především v kontextu didaktické znalosti obsahu a analýzy žákovských představ, jakož i představ studentů učitelství o vodě. Kniha nastiňuje pozici obsahu přírodovědného vzdělávání z hlediska smyslu a cílů přírodovědného vzdělávání na počátku 21. století. Dále analyzuje obsah přírodovědné výuky především optikou Rámcového vzdělávacího programu, podává základní přehled o podstatných a zajímavých vlastnostech vody a naznačuje, které pojmy a dílčí témata jsou vybrány a pracuje se s nimi i v přírodovědném kurikulu 1. stupně základní školy. Výzkumně analyzuje téma vody ve vybraných učebnicích přírodovědy, jakož i představy žáků 5. ročníku o vodě. Rovněž publikace formou výzkumné sondy reflektuje přemýšlení studentů učitelství 1. stupně ZŠ o učiteli přírodovědy a také mapuje jejich představy o vodě. Součástí je navržené integrované kurikulum na téma voda pro 1. stupeň ZŠ.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-223-4

  • Number of pages

    130

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book