Alternatives in inclusive education mentally disabled pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13017JK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13017JK - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Alternativní přístupy v inkluzivním vzdělávání žáků s mentálním postižením
Original language description
Žáci s mnetálním postižením potřebují sociální kontakty, vztahy.Cílem příspěvku je poukázat na možnosti rozvoje sociálních vztahů žáků s mentálnmí postižením.
Czech name
Alternativní přístupy v inkluzivním vzdělávání žáků s mentálním postižením
Czech description
Žáci s mnetálním postižením potřebují sociální kontakty, vztahy.Cílem příspěvku je poukázat na možnosti rozvoje sociálních vztahů žáků s mentálnmí postižením.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie
ISBN
978-80-89256-89-1
Number of pages of the result
11
Pages from-to
196-206
Number of pages of the book
350
Publisher name
Vydavatelstvo IRIS
Place of publication
Bratislava
UT code for WoS chapter
—