All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assistant teacher in pedagogical communication with mentally handicapped pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA140182L" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A140182L - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Asistent pedagoga v pedagogické komunikaci se žáky s mentálním postižením

  • Original language description

    V praxi se často setkáváme s případy, kdy žáci s mentálním postižením dostávají verbální pokyny, v nichž se obtížně orientují, a to v důsledku neporozumění významům slov a následně obsahům sdělení. Tuto situaci lze považovat za rizikový faktor v edukacižáků s mentálním postižením. Žáci jsou demotivováni v procesu učení působením nepříznivých vnějších podmínek, čímž se navíc umocňují nepříznivé biologické předpoklady k učení. Školní úspěšnost je tak od samotného počátku povinné školní docházky ohroženaa v důsledku málo funkčního nebo nefunkčního komunikačního kódu vzrůstá nebezpeční vzniku negativních projevů v chování žáků. Zcela oprávněně je kladen stále větší důraz na odbornou způsobilost pedagogů v oblasti vzdělávání žáků se zdravotním postižením.Příspěvek se zamýšlí nad vytvářením příznivých podmínek pro vzdělávání v souvislosti s aplikací podpůrných asistenčních služeb.

  • Czech name

    Asistent pedagoga v pedagogické komunikaci se žáky s mentálním postižením

  • Czech description

    V praxi se často setkáváme s případy, kdy žáci s mentálním postižením dostávají verbální pokyny, v nichž se obtížně orientují, a to v důsledku neporozumění významům slov a následně obsahům sdělení. Tuto situaci lze považovat za rizikový faktor v edukacižáků s mentálním postižením. Žáci jsou demotivováni v procesu učení působením nepříznivých vnějších podmínek, čímž se navíc umocňují nepříznivé biologické předpoklady k učení. Školní úspěšnost je tak od samotného počátku povinné školní docházky ohroženaa v důsledku málo funkčního nebo nefunkčního komunikačního kódu vzrůstá nebezpeční vzniku negativních projevů v chování žáků. Zcela oprávněně je kladen stále větší důraz na odbornou způsobilost pedagogů v oblasti vzdělávání žáků se zdravotním postižením.Příspěvek se zamýšlí nad vytvářením příznivých podmínek pro vzdělávání v souvislosti s aplikací podpůrných asistenčních služeb.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Dialog jako spósob wspólistnienia II.

  • ISBN

    978-83-61149-77-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

    143-160

  • Publisher name

    Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku

  • Place of publication

    Chelm, PL

  • Event location

    Chelm

  • Event date

    Jun 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article