Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017YG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14017YG - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Pupils with Mental Handicap in Pedagogical Communication
Original language description
Článek se zabývá kontextem speciálních vzdělávacích potřeb definovaných současně platnými legislativními a jinými metodickými či kurikulárními dokumenty s ohledem na sociálně vyloučené romské žáky a žáky s lehkým mentálním postižením. Definuje základní klíčové faktory ovlivňující proces edukace a kvalitu pedagogické komunikace. Prosto je věnován osobnosti pedagoga, jeho kompetencím a kvalitám. V jednotlivých kapitolách jsou prezentována dílčí empirická šetření, která jsou výsledkem výzkumným záměru realizovaných na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ad Alta: Journal of interdisciplinary research
ISSN
1804-7890
e-ISSN
—
Volume of the periodical
03
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
US - UNITED STATES
Number of pages
6
Pages from-to
127-132
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—