Opinions of pupils with mild mental handicap for using of computers and interactive whiteboards at chemistry education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018MD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018MD - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Názory žáků s lehkým mentálním postižením na využívání počítačů a interaktivní tabule ve výuce chemie
Original language description
Příspěvek je zaměřen na využití interaktivní tabule v chemii. Interaktivní tabule zde plní funkci prostředku umožňujícího fixaci vědomostí, což je u předmětu, který pracuje často s abstraktními pojmy problematické. Součástí příspěvku je také dotazníkovéšetření zaměřené na názory žáků vztahující se k využívání počítačů a interaktivní tabule v chemii.
Czech name
Názory žáků s lehkým mentálním postižením na využívání počítačů a interaktivní tabule ve výuce chemie
Czech description
Příspěvek je zaměřen na využití interaktivní tabule v chemii. Interaktivní tabule zde plní funkci prostředku umožňujícího fixaci vědomostí, což je u předmětu, který pracuje často s abstraktními pojmy problematické. Součástí příspěvku je také dotazníkovéšetření zaměřené na názory žáků vztahující se k využívání počítačů a interaktivní tabule v chemii.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání 2013
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
20.6.2013
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
353-356
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—