All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Effect of Phoneme Differentiation of the Brain in the Learning Process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019T8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019T8 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Fonematické a fonologické uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči

  • Original language description

    Workshop analyzuje podmínky vývoje řeči u dětí s mentální retardací a specifika používání řeči v sociálním kontextu. Poukazuje rovněž na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj komunikační kompetence v procesu školské integrace.Zdůvodňuje nutnost systematického působení na rozvoj řeči u dětí s lehkou mentální retardací se zaměřením na fonematickou diferenciaci. Seznamuje s výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování a posuzování úrovně fonematické diferenciace u žáků v mladším školním věku, z nichž vyvozuje návrhy pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

  • Czech name

    Fonematické a fonologické uvědomování u dětí s narušeným vývojem řeči

  • Czech description

    Workshop analyzuje podmínky vývoje řeči u dětí s mentální retardací a specifika používání řeči v sociálním kontextu. Poukazuje rovněž na vzájemné souvislosti mezi myšlením a řečí a klade důraz na rozvoj komunikační kompetence v procesu školské integrace.Zdůvodňuje nutnost systematického působení na rozvoj řeči u dětí s lehkou mentální retardací se zaměřením na fonematickou diferenciaci. Seznamuje s výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování a posuzování úrovně fonematické diferenciace u žáků v mladším školním věku, z nichž vyvozuje návrhy pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

Classification

  • Type

    M - Conference organization

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Ostrava

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    30

  • Foreign attendee count

    0

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce