The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019UI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019UI - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services
Original language description
Veřejností je stále profese speciálního pedagoga spojován výhradně s edukací dětí a žáků se zdravotním postižením. Angažmá speciálního pedagoga je v současné době zcela oprávněně mnohem širší, neboť jeho odborné dovednosti přiměřeně reflektují speciálnípotřeby osob se zdravotním postižením všech věkových kategorií se zvýšeným rizikem v psychickém, osobnostním a sociálním vývoji. Cílem příspěvku je upozornit na nutnost odborné garance činností pedagogického charakteru v zařízeních poskytujících sociálníslužby za účelem posílení kvality života osob se zdravotním postižením.
Czech name
The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services
Czech description
Veřejností je stále profese speciálního pedagoga spojován výhradně s edukací dětí a žáků se zdravotním postižením. Angažmá speciálního pedagoga je v současné době zcela oprávněně mnohem širší, neboť jeho odborné dovednosti přiměřeně reflektují speciálnípotřeby osob se zdravotním postižením všech věkových kategorií se zvýšeným rizikem v psychickém, osobnostním a sociálním vývoji. Cílem příspěvku je upozornit na nutnost odborné garance činností pedagogického charakteru v zařízeních poskytujících sociálníslužby za účelem posílení kvality života osob se zdravotním postižením.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Teaching and Education
ISSN
2165-6266
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
US - UNITED STATES
Number of pages
7
Pages from-to
249-255
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—