Education for children with autistic spectrum disorder in the context of the development of key competencies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CLP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CLP - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Original language description
Publikace se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Zaměřuje se na charakteristiku projevů poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Analyzuje speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Dále vyhodnocuje edukační proces, metodické postupy ve výuce čtení, Psaní, Matematiky a speciální pedagogickou intervenci u žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. Na základěanalýzy výsledků výzkumných šetření předkládá návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v edukačním procesu.
Czech name
Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Czech description
Publikace se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Zaměřuje se na charakteristiku projevů poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Analyzuje speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Dále vyhodnocuje edukační proces, metodické postupy ve výuce čtení, Psaní, Matematiky a speciální pedagogickou intervenci u žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. Na základěanalýzy výsledků výzkumných šetření předkládá návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v edukačním procesu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-661-4
Number of pages
182
Publisher name
Repronis s.r.o. Ostrava
Place of publication
Ostravská univerzita v Ostravě
UT code for WoS book
—