All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Education for children with autistic spectrum disorder in the context of the development of key competencies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CLP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CLP - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí

  • Original language description

    Publikace se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Zaměřuje se na charakteristiku projevů poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Analyzuje speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Dále vyhodnocuje edukační proces, metodické postupy ve výuce čtení, Psaní, Matematiky a speciální pedagogickou intervenci u žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. Na základěanalýzy výsledků výzkumných šetření předkládá návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v edukačním procesu.

  • Czech name

    Edukace žáků s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí

  • Czech description

    Publikace se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Zaměřuje se na charakteristiku projevů poruch autistického spektra, etiologii, klasifikaci jednotlivých poruch a jejich komplexní diagnostiku. Analyzuje speciálně pedagogickou intervenci u dětí s PAS v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení, jako základu pro výchovně vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Dále vyhodnocuje edukační proces, metodické postupy ve výuce čtení, Psaní, Matematiky a speciální pedagogickou intervenci u žáků s poruchou autistického spektra v základní škole speciální v kontextu rozvoje klíčových kompetencí. Na základěanalýzy výsledků výzkumných šetření předkládá návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v edukačním procesu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-661-4

  • Number of pages

    182

  • Publisher name

    Repronis s.r.o. Ostrava

  • Place of publication

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • UT code for WoS book