COUNSELING - THE MECHANISM HOW TO BUILD SOCIAL EQUALITY IN TERCIARY EDUCATION - QUALITATIVE ISSUE FOCUSED ON SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CQL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CQL - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby
Original language description
Příspěvek propojuje filozoficko-pedagogické otázky sociální rovnosti a sociální spravedlnosti, řeší etické zásady vytváření rovných příležitostí studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami na terciárním stupni vzdělávání. Autoři nabízejí dvě kazuistické studie, orientované se zřetelným důrazem na humanisticky laděný poradenský proces, jehož cílem bylo identifikovat speciální (vzdělávací) potřeby s ohledem na klienta, jeho zdravotní postižení (znevýhodnění) a možnosti studia daného oboru.
Czech name
Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby
Czech description
Příspěvek propojuje filozoficko-pedagogické otázky sociální rovnosti a sociální spravedlnosti, řeší etické zásady vytváření rovných příležitostí studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami na terciárním stupni vzdělávání. Autoři nabízejí dvě kazuistické studie, orientované se zřetelným důrazem na humanisticky laděný poradenský proces, jehož cílem bylo identifikovat speciální (vzdělávací) potřeby s ohledem na klienta, jeho zdravotní postižení (znevýhodnění) a možnosti studia daného oboru.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Evropské pedagogické fórum 2014
ISBN
978-80-87952-05-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
229-238
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové: elektronická konference
Event date
Nov 24, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—