A view of the mathematical component the field of teaching at primary school from the perspective of the graduates of the Ostrava University and comparison with other universities in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CTE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CTE - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled na matematickou komponentu oboru učitelství 1. st. ZŠ očima absolventů Ostravské univerzity a srovnání s univerzitami v ČR
Original language description
V článku se věnujeme vyhodnocení připomínek absolventů oboru Učitelství 1. st. ZŠ, kteří nastoupili do praxe během posledních 5 let, k matematické přípravě, které je součástí výzkumného projektu studentské grantové soutěže "Monitoring reflektované absence odborných a didaktických témat v přípravě učitelů 1. stupně v oblasti matematiky". Absolventi se v dotazníkovém šetření vyjadřovali, která témata se jim zdála nadbytečná a která témata jim chyběla nebo byla nedostatečně rozvinutá. Šetření je doplněno srovnáním výsledků šetření a obsahem matematické komponenty na některých univerzitách v ČR.
Czech name
Pohled na matematickou komponentu oboru učitelství 1. st. ZŠ očima absolventů Ostravské univerzity a srovnání s univerzitami v ČR
Czech description
V článku se věnujeme vyhodnocení připomínek absolventů oboru Učitelství 1. st. ZŠ, kteří nastoupili do praxe během posledních 5 let, k matematické přípravě, které je součástí výzkumného projektu studentské grantové soutěže "Monitoring reflektované absence odborných a didaktických témat v přípravě učitelů 1. stupně v oblasti matematiky". Absolventi se v dotazníkovém šetření vyjadřovali, která témata se jim zdála nadbytečná a která témata jim chyběla nebo byla nedostatečně rozvinutá. Šetření je doplněno srovnáním výsledků šetření a obsahem matematické komponenty na některých univerzitách v ČR.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
GRANT journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
03
Issue of the periodical within the volume
02
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
48-50
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—