All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using Word Problem in the Diagnosis of Children Entering School Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601ENB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601ENB - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Slovní úloha v diagnostice dítěte na vstupu do školního vzdělávání

  • Original language description

    Zpracováváme jednu slovní úlohu odpovídající sémantické situaci se třemi parametry: stav počáteční, stav koncový a operátor změny, přičemž všechny parametry jsou zadány jako počet. Úlohu zařazujeme do diagnostického testu pro žáky na vstupu do 1. ročníkuzákladní školy. Sledujeme jejich individuální řešení ve fázích přijetí úlohy, uchopení úlohy, volby řešitelské strategie a práce s chybou. Řešení doplňujeme diagnostickými klíči a navrhujeme didaktické nástroje učitele vhodné pro reedukaci.

  • Czech name

    Slovní úloha v diagnostice dítěte na vstupu do školního vzdělávání

  • Czech description

    Zpracováváme jednu slovní úlohu odpovídající sémantické situaci se třemi parametry: stav počáteční, stav koncový a operátor změny, přičemž všechny parametry jsou zadány jako počet. Úlohu zařazujeme do diagnostického testu pro žáky na vstupu do 1. ročníkuzákladní školy. Sledujeme jejich individuální řešení ve fázích přijetí úlohy, uchopení úlohy, volby řešitelské strategie a práce s chybou. Řešení doplňujeme diagnostickými klíči a navrhujeme didaktické nástroje učitele vhodné pro reedukaci.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    14

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    242-246

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database