Spatial Understanding of Preschool Children
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GJP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GJP - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak děti předškolního věku rozumí prostoru
Original language description
Tento text se zabývá způsobem vidění trojrozměrného prostoru dětmi ve věku 5-6 let. Zajímají nás jazyky, kterými se děti o tomto prostoru vyjadřují a kterými mezi sebou komunikují (jak slovně, tak graficky), a to se záměrem využití pro didaktiku, diagnostiku, reedukaci a v tvorbě optimálních výukových materiálů pro elementární geometrii.
Czech name
Jak děti předškolního věku rozumí prostoru
Czech description
Tento text se zabývá způsobem vidění trojrozměrného prostoru dětmi ve věku 5-6 let. Zajímají nás jazyky, kterými se děti o tomto prostoru vyjadřují a kterými mezi sebou komunikují (jak slovně, tak graficky), a to se záměrem využití pro didaktiku, diagnostiku, reedukaci a v tvorbě optimálních výukových materiálů pro elementární geometrii.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-801-4
Number of pages
114
Publisher name
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—