All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A PRIMARY SCHOOL OF THE MAINSTREAM EDUCATION: A QUALITATIVE ANALYSIS OF SUBJECTS, OBJECTS AND PROCESSES OF SCHOOL EDUCATION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601GKL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601GKL - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání

  • Original language description

    Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace školního terénu, v rámci kterých se stali předmětem zájmu pedagogičtí pracovníci a žáci základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Explanace jednotlivých fenoménů zasahuje do oborově věcné relevance pedagogiky, speciální pedagogiky, psychologie, ale také sociologie. Studie se orientuje na individuální a specifickou deskripci vlastní charakteristiky školy, proběhlých výchovně vzdělávacích procesů, interpersonálních sociálních relací mezi žáky, kooperace pedagogických pracovníků, vzájemnou komunikaci pedagogů a žáků, globálně vnímaného sociálního klimatu školy a vzájemné kooperace školy s rodinou.

  • Czech name

    Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání

  • Czech description

    Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace školního terénu, v rámci kterých se stali předmětem zájmu pedagogičtí pracovníci a žáci základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Explanace jednotlivých fenoménů zasahuje do oborově věcné relevance pedagogiky, speciální pedagogiky, psychologie, ale také sociologie. Studie se orientuje na individuální a specifickou deskripci vlastní charakteristiky školy, proběhlých výchovně vzdělávacích procesů, interpersonálních sociálních relací mezi žáky, kooperace pedagogických pracovníků, vzájemnou komunikaci pedagogů a žáků, globálně vnímaného sociálního klimatu školy a vzájemné kooperace školy s rodinou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.

  • ISBN

    978-80-87952-11-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    384-393

  • Publisher name

    MAGNANIMITAS

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 23, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article