All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusive education in the context of transformation of Czech educational system

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701KF9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701KF9 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství

  • Original language description

    Kolektivní monografie je výstupem projektu SGS 2016 Ostravské univerzity s názvem Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. Hlavním záměrem řešení společného projektu byla analýza procesů inkluzivního vzdělávání v kontextu proměn českého školství a faktorů ovlivňujících inkluzi i samotný systém podpory žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Koncepčně je publikace členěna do čtyř tematicky zaměřených kapitol. Všechny zkoumané oblasti jsou zaměřeny na inkluzivní vzdělávání v primární škole. Systematickou výzkumnou činností byly analyzovány vybrané parciální oblasti ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci realizace výzkumného projektu byly uplatněny strategie kvalitativně a kvantitativně orientovaného výzkumu.

  • Czech name

    Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství

  • Czech description

    Kolektivní monografie je výstupem projektu SGS 2016 Ostravské univerzity s názvem Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. Hlavním záměrem řešení společného projektu byla analýza procesů inkluzivního vzdělávání v kontextu proměn českého školství a faktorů ovlivňujících inkluzi i samotný systém podpory žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Koncepčně je publikace členěna do čtyř tematicky zaměřených kapitol. Všechny zkoumané oblasti jsou zaměřeny na inkluzivní vzdělávání v primární škole. Systematickou výzkumnou činností byly analyzovány vybrané parciální oblasti ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci realizace výzkumného projektu byly uplatněny strategie kvalitativně a kvantitativně orientovaného výzkumu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-884-7

  • Number of pages

    170

  • Publisher name

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book