Inclusive education in the context of transformation of Czech educational system
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701KF9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701KF9 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
Original language description
Kolektivní monografie je výstupem projektu SGS 2016 Ostravské univerzity s názvem Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. Hlavním záměrem řešení společného projektu byla analýza procesů inkluzivního vzdělávání v kontextu proměn českého školství a faktorů ovlivňujících inkluzi i samotný systém podpory žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Koncepčně je publikace členěna do čtyř tematicky zaměřených kapitol. Všechny zkoumané oblasti jsou zaměřeny na inkluzivní vzdělávání v primární škole. Systematickou výzkumnou činností byly analyzovány vybrané parciální oblasti ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci realizace výzkumného projektu byly uplatněny strategie kvalitativně a kvantitativně orientovaného výzkumu.
Czech name
Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství
Czech description
Kolektivní monografie je výstupem projektu SGS 2016 Ostravské univerzity s názvem Inkluzivní vzdělávání v kontextu proměn českého školství. Hlavním záměrem řešení společného projektu byla analýza procesů inkluzivního vzdělávání v kontextu proměn českého školství a faktorů ovlivňujících inkluzi i samotný systém podpory žáků s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Koncepčně je publikace členěna do čtyř tematicky zaměřených kapitol. Všechny zkoumané oblasti jsou zaměřeny na inkluzivní vzdělávání v primární škole. Systematickou výzkumnou činností byly analyzovány vybrané parciální oblasti ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci realizace výzkumného projektu byly uplatněny strategie kvalitativně a kvantitativně orientovaného výzkumu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-884-7
Number of pages
170
Publisher name
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—