Analysis of the student learning process in LMS Moodle
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1701KX0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1701KX0 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201701-0007_ANALYZA_STUDIJNIHO_POSTUPU_STUDENTU_V_LMS_MOODLE.php" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201701-0007_ANALYZA_STUDIJNIHO_POSTUPU_STUDENTU_V_LMS_MOODLE.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.020" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.020</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza studijního postupu studentů v LMS Moodle
Original language description
Příspěvek popisuje výsledky analýzy dat zaznamenávaných prostřednictvím log protokolů v kurzech v LMS Moodle, a to konkrétně v kurzu Vzdělávací technologie. Analýza srovnává data zaznamenaná v letech 2012 a 2013 zvlášť pro skupinu studentů prezenční a kombinované formy studia. Příspěvek ukazuje možnosti monitoringu činností studentů v e-learningovém kurzu, a to jednak z hlediska počtu činností, ale také s ohledem na místo a čas dané činnosti. Výsledky analýzy poukazují na vybrané způsoby práce studentů v e-learningovém prostředí, na dopady, které zde mohou mít změny provedené ve výuce. Analýza může současně poskytnout tutorovi zpětnou vazbu ohledně vhodnosti a využitelnosti studijních materiálů v kurzu.
Czech name
Analýza studijního postupu studentů v LMS Moodle
Czech description
Příspěvek popisuje výsledky analýzy dat zaznamenávaných prostřednictvím log protokolů v kurzech v LMS Moodle, a to konkrétně v kurzu Vzdělávací technologie. Analýza srovnává data zaznamenaná v letech 2012 a 2013 zvlášť pro skupinu studentů prezenční a kombinované formy studia. Příspěvek ukazuje možnosti monitoringu činností studentů v e-learningovém kurzu, a to jednak z hlediska počtu činností, ale také s ohledem na místo a čas dané činnosti. Výsledky analýzy poukazují na vybrané způsoby práce studentů v e-learningovém prostředí, na dopady, které zde mohou mít změny provedené ve výuce. Analýza může současně poskytnout tutorovi zpětnou vazbu ohledně vhodnosti a využitelnosti studijních materiálů v kurzu.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
88-98
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—